Haydar Dümene Soru Sormak İstiyorum

By Unknown 9 Şubat 2013 Cumartesi 21 comments

Haydar Dümene Soru Sormak İstiyorum

Haydar Dümene Soru Sor
Şüphesiz ki Posta gazetesinin İlk 3 sırayı zorlamasının tek nedeni Haydar Dümen Cinsel Sorular dır.Posta gazetesi yazarı olduktan sonra satışlarda ki inanılmaz artış Türkiyenin cinsellik açısından ne kadar eğilimli olduğunu gösterdi. Kimi Eğlenmek için okurken kimiside bilgi edinmek için okuyor.Posta gazetesinde Haydar Dümen Cinsel Sorulara yanıt vermeye hala devam etmekte.
Haydar dümene soru sorma işini Mektup veya İnternet üzerinden mail yolu ile halledebilirsiniz. Soruları Soru@posta.com.tr adresine veya Sitemiz üzerinden yorum bölümüne bıraktığınız sorular her hafta gazeteye mail olarak atılır.


Haydar Dümen en son olarak silahlı saldırıdan sağlam bir şekilde kurtulmuştu.Bunun sonrasında bir çok Televizyon kanalına çıkan Dümen sorulan sorulardan birine çok kızarak yayını terketmişti. Soru ise Muaynehanesin de  Grup Seks yaptığı iddaasıydı.Yayından kaçması bu sorunun cevabında ne kadar etkili olduğu görülüyor.


Haydar Dümene Soru Sormak
                                                                              İŞTE ÖRNEK SORULAR
Haydar Dümene Soru Sormak İstiyorum


Sharing is sexy

Benzer Yazılar

21 yorum:

Unknown dedi ki...

13 yaşındayım.Haftada 10-15 mastürbasyon çekiyorum kötü bişey olurmu bide hocam 3 kızla ilişkiye girdim onlara bişey olurmu cevabınızı bekliyorum

Ahmet Uyanik dedi ki...

42 yıllık evliyiz , 3 yıldır eşime ilişkimiz acı veriyor .kadın doktoru kontrolü sonucu vagina kremi (estrol) verdi ama ağrılar kesilmedi . Birlikteliğin ilk dakikaları karım için çok ağrılı geçiyor ve sonra düzeliyor ama bu benim için piskolojik baskı oluyor . bunun yüzünden birliktelik aralığını gittikçe uzatıyorum . karım ağrılardan dolayı isteksizliğe itiliyor . bende zorlamıyorum ama birlikteliğimizi ara sıra kavgalara boğuyor . nereye veya nerelere baş vurmamız gerek . yardımınıza şimdiden teşekkür ederiz.ikimizde 62 yaşındayız.

Saygı ve selamlar

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

22 yaşındayim. Sevgıdım 19 yasinda. 2 yıllık ilişkimiz var. Sevgilim önceden sık sık cinsellikle ilgili konuşur onu tatmin etmemi isterdi. Son 4 aydır hiç birşey konuşmak istemiyor bu konuda. İlişkiye bile girmek istemiyor artık. Bunun sebebi ne olabilir. Yardımcı olun hocam.

Unknown dedi ki...

İyi günler sayın hocam size bir ricam var ben iki gün önce erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiy girdim ama arkadaşımın organı içime gitmedi ama canım acıdı çok az bir kan geldi sızliyor kızlık zarıma birşey olmamıştir demi

Unknown dedi ki...

Hocam ben 20 yaşindayim nasilsa iki gundür penisimi kaldiramiyoramiyorum lutfen yardinci olun

Pelinay dedi ki...

Merhaba
Erkek arkadaşım la cinsel birliktelik yaşadım geçen salıgünü içime boşaldığını söyledi bende Çarşamba günü ertesi günü hapı aldım (ilk defa kullandım)bugün 5.gün ama pazartesi görüşücez yada bu hafta içinde cinsel birliktelik olucak ve boşalmak istiyor doğum kontrol hapına başlamalıyım (prezarvatif kullanmak istemiyor)

Unknown dedi ki...

Arkadasim sevgilisiyle ilişkiye girerken kan gelmiş ama içine boşalma dan bide fazla girmeden olmuş sizce kizlik zarı bozulmuş müdür?

Unknown dedi ki...

Erkek arkadaşimla 3 yıldır ilişkiye giriyoruz ara ara ama ben hicbir zevk almıyorum bunun nedeni nedir

Unknown dedi ki...

Kız arkadasımla beraber rakı masasından kalkıp ilişkiye girdik ben daha onunla ilk defa beraber oldum kafasıda biraz iyiydi ama kızlık zarı bana patlat gibi geldi çünkü hiç zorlanmadım sorduğumda bana ben doktorada gittim kızlık zarının çok derinde oldugunu söyledi sizce böyle birşey varmı

Unknown dedi ki...

Ben eşimle öpüşmüyorum neden

Unknown dedi ki...

Nisanlimla iliskiye gitdim ama bana bozuksun dedi ama ben ondsn baska kimseyle yatmadim inanfiramiyorum

Unknown dedi ki...

21 yaşında erkeğım ilişkilerde boşalmam çok uzun süruyor 45 dk 1 saat arası.bu durum beni kötü etkiliyor. Sebebi ne olabilir ne yapmalıyım

Unknown dedi ki...

Hocam 19 yasindayim kiz arkadasimla internet uzeurnden sesk konusuyoz ve masturbazgon yapiyoruz ama kiz masturbasyon yaptiktab sonra migdesi bulanip kusuyor ve tek basina yaptığında boyle bi durumla karsilasmiyor migde bulantisi sebebi ben miyim ?

Unknown dedi ki...

17 yaşında bir fen lisesi öğrencisi erkeğim.Kız arkadaşımla 1 senedir beraberiz ciddi ve güzel bir ilişkimiz var.ilişkiye girdik hem prezervatif taktım hem de içine boşalmadım buna rağmen hamile kalır mı

Sena dedi ki...

hocam ben nişanlıyım ilişkiye girdim ve koruyucu hap kullandım düzenli hap biteli 3 gün oldu adet olmadım hala ne zaman olurum hamile kalırmıyım ?

Unknown dedi ki...

Hocam 6 aydir evliyim esimle birlikte cocuk istegimiz var bunun icin en kisa surede cocuk istiyoruz yardimci olursaniz sevinirim ?

Unknown dedi ki...

Merhaba iliski esnasinda bosalma sorunu yasiyorum ereksiyon problemi icinde lifta kullaniyorum bunu nasil cozebilirim?

Unknown dedi ki...

Bem sevgilim ile yan yana gelince cinsel organın direk kalkıyor ben kalkmasını istemiyorum bunun için gereki bi tedavi var mı varsa nelerdir yardımcı olur musunuz

Unknown dedi ki...

20 yaşındayım 25 yaşında birinden hoşlanıyorum.Ama bana tecrübeli biri istedigini, ciddi ilişki istemedigini söyledi.Bakireyim,çok kararsızım yapmak ve yapmamak arasında.Beni çocuk yerine koyuyor bu yüzden yapmak istiyorum.

Yorum Yazın